Recensie: Social selling in 60 minuten – Djoea van Zanten

Social selling in 60 minutenUitgeverij Haystack stuurde mij het boek Social selling in 60 minuten van Djoea van Zanten. Ik ben gek op social media en mijn studie sluit perfect aan bij dit boek. In deze recensie vertel ik je meer. Lees je mee?

Het boek 

Social media is een goede manier om relaties op te bouwen met potentiële klanten zonder je producten of diensten aan te prijzen. Wanneer je klanten je zien als mensen, komen ze vanzelf naar je toe. Kies voor een warme band met je klant. Djoea van Zanten helpt bedrijven met hun online marketing- en salesvraagstukken.

“Social selling in 60 minuten” maakt deel uit van de 60-minutenserie.

Mijn mening

Het boek heeft een ideaal formaat en kun je gemakkelijk meenemen. Wanneer je interesse hebt in social media of wanneer je social media als marketinginstrument wil gebruiken, dan is dit boek een aanrader. Op een laagdrempelige manier legt Djoea van Zanten je de principes van social selling uit.

Over sommige onderwerpen in het boek wilde ik graag meer informatie en daar miste ik dan wat verdieping. Maar misschien zou het dan niet binnen de formule van de 60-minutenserie passen.

Djoea van Zanten schrijft duidelijk en helder. Het is aantrekkelijk geschreven met soms een vleugje humor. Dit maakt het boek geen droog leesvoer. Daarnaast is het boek ook praktisch. Je kunt eigenlijk direct aan de slag. De hoofdstukken zijn kort met goede opsommingen. Het boek heeft een mooie vormgeving.

Social selling in 60 minuten is een praktisch en helder geschreven boek. Je kunt direct aan de slag met de principes van social selling!

Liefs,

Veronique

*Bedankt Uitgeverij Haystack voor het boek!

*Dit boek is een recensie-exemplaar. Meer informatie over recensie-exemplaren vind je hier.
*Dit artikel bevat affiliate links. Meer informatie is hier te vinden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Controle *

CommentLuv badge